दुई दिनको चमक–धमक


प्रकाशित मिति : श्रावण २, २०७४ सोमबार

– गोकर्ण गौतम

रियालिटी सोबाट प्रतियोगी बाहिरिनु एउटा प्रक्रिया मात्र हो । छानिँदै जाने क्रममा कोही न कोहीले त सोबाट बिदा हुनैपर्छ तर ‘नेपाल आइडल’बाट प्रताप लामा ‘आउट’ हुँदा संगीतवृत्तमा तरंग पैदा भयो । किनभने उनी चानचुने प्रतियोगी थिएनन् । दुई वर्षअघि सम्पन्न अर्को प्रतिष्ठित रियालिटी सो ‘नेपाली तारा’का विजयी थिए । तर उनी ‘नेपाल आइडल’को उत्कृष्ट अठारबाट बाहिरिए, ‘भोटिङ राउन्ड’को थालनीसँगै । जबकि त्यही सोकी निर्णायकमध्ये एक इन्दिरा जोशी ‘नेपाली तारा’कै पहिलो संस्करणको पाँचौ स्थानमा सीमित भएकी थिइन् । त्यसैले सामाजिक सञ्जालमा ‘ट्रोल’हरू बने, ‘पहिलो आउट, पाँचौँ चाहिँ जज’ भन्ने आशयका ।

‘नेपाल आइडल’बाट बाहिरिनु पर्दा प्रतापलाई ननिको लागेकै छ तर सोमा सहभागी हुनु बाध्यताजस्तै थियो उनका लागि । किनभने ‘नेपाली तारा’को टाइटल जितेपछि जुन रफ्तारमा उनले करिअर अगाडि बढ्छ भन्ने सोचेका थिए, त्यसो भएन । करिब एक दर्जन गीत त निकाले तर दर्शक/श्रोतामाझ ‘क्लिक’ हुन सकेनन् । ‘नेपाली तारा’को आयोजकले निकालिदिनुपर्ने तीन गीत अझ रोकिएको छ । प्रताप भन्छन्, “त्यसैले थप अवसरको खोजीमा नेपाल आइडलमा भाग लिएको थिएँ ।”

‘नेपाली तारा’ स्वदेशकै सो भयो, एपी वान टेलिभिजनबाट प्रसारित ‘नेपाल आइडल’चाहिँ नेपालमा भएको पहिलो विदेशी ‘फ्रेन्चाइज’ सो । यसमा सफलता पाए आफूले थप ‘एक्सपोजर’ पाउने आशा थियो प्रतापको । तर यो पीडा प्रतापको मात्र होइन, यत्ति हो कि उनको भोगाइ सतहमा आयो । नत्र यसअघि रियालिटी सोको अग्रस्थानमा मात्र आएको होइन, उपाधि जितेकाहरूमै ज्यादै कमले सफलता चुमेका छन् । अधिकांश गुमनाम छन् । कति चाहिँ अझ संघर्ष गर्दैछन् । परिणाम सुखद छैन । यही परिदृश्य नियालिरहेका प्रताप सुनाउँछन्, “रियालिटी सोले ह्वात्तै चर्चा दिन्छ तर सो सकिएपछि कलाकारलाई वास्ता गर्न छोड्छन् । अनि टिक्नै धौधौ पर्छ ।”

© 2024 KHASOKHAS. All Rights Reserved.
Khasokhas is not responsible for the content of external sites and user generated contains. We don't collect comments on this site.
DEVELOPED BY appharu.com